• Scheidsrechtersaanstellingen komende week

DatumAanvangstijdScheidsrechtersWedstrijd
    30 Mar10:30Buist, W (Willem)Onstwedder Boys JO19-1 - Nieuw Buinen JO19-1
  • Word ook scheidsrechter!

Elk jaar worden er 750.000 voetbalwedstrijden gespeeld. De scheidsrechter helpt, in samenwerking met trainers en spelers, deze wedstrijden in goede banen te leiden. Een belangrijke rol dus! Lijkt fluiten jou leuk? Probeer het gewoon! Zonder scheidsrechters kunnen er namelijk geen wedstrijden gespeeld worden.

Wil jij ook beginnen met fluiten? Zoek contact met de scheidsrechterscoördinator van onze club. Zij kan jou verder helpen. Ook is het verstandig om een ervaren scheidsrechter van de club, mee te laten kijken bij je eerste wedstrijden.

Cursus pupillenscheidsrechter
    Je kunt het beste beginnen met het fluiten van pupillenwedstrijden. Dit kan al vanaf 12 jaar. Wil je goed voorbereid beginnen aan je eerste wedstrijd? Dan kun je een cursus pupillenscheidsrechter gaan doen. Tijdens deze cursus leer je de basistechnieken van het fluiten. Vervolgens doe je meer ervaring op bij je eigen club. Klik hier voor meer informatie.

Toe aan een volgende uitdaging? Dan kan je vanaf 14 jaar 11 tegen 11-wedstrijden gaan fluiten. De cursus verenigingsscheidsrechter sluit hier goed op aan. Tijdens de cursus leer je bijvoorbeeld over buitenspel, hoe je het beste kunt lopen en doe je veel spelregelkennis op. Klik hier voor meer informatie.

Om je op weg te helpen, kun je hier alle spelregels vinden.

Wil je meer informatie over het fluiten bij vv Nieuw Buinen neem dan contact op met onze scheidsrechterscoördinator.

Scheidsrechterscoördinator Ria Spelde 06 - 41 64 95 16