• Mike Schipper met Polish Skills naar Kroatië

11 mrt 2020
  • Mike Schipper is momenteel op uitnodiging van de Polish Soccer Skills in Kroatië en Slovenië om daar een aantal selectiewedstrijden te spelen. Omdat Mike naast de Nederlandse ook de Poolse nationaliteit bezit komt hij hiervoor in aanmerking. Afgelopen maandagmorgen is Mike samen met zijn vader Eddy en opa Appie afgereisd naar Kroatië en Slovenië. Voordat hij voor deze selectieweek uitgenodigd werd heeft hij al meerdere selectietrainingen en -wedstrijden in Polen doorlopen, met positief gevolg.
    Hij speelt deze week o.a. tegen NK Brinje, NK Trogir, RNK Split en tegen het welbekende Hajduk Split. Van alle uitgenodigde spelers zullen er uiteindelijk 4 a 5 spelers geselecteerd worden voor het Pools nationaal elftal onder 19. Wij wensen Mike heel veel succes met dit fantastische avontuur!